Az építési projektek jelentős része homlokzati munkálatokkal fejeződik be, amit állványról végez a kivitelező. Az állványháló, építési háló, homlokzati háló alkalmazása gyakran előírás, amikor frekventált helyen, vagy jármű-, illetve gyalogos forgalom közvetlen közelében folyik a munka.
A kivitelező, illetve állványozó a megfelelő, un. raschel állványháló típust a szerint választja meg, hogy attól csak a minimális védelmi funkciót várja el, vagy – esetleg – esztétikai igény is felmerül a homlokzati háló alkalmazása kapcsán. A nagyobb fedettségű állványháló magasabb műszaki értéket képvisel, s egyben kínálja a lehetőséget, hogy nagy méretű logó, illetve reklámfelirat kerüljön arra.
Az egymás mellett az állványzatra felkerülő 3,10 m homlokzati háló-szeletekre nagy méretű (akár 2,50 m széles) logók- reklám-szövegek, képek nyomtathatók, az alkalmazott digitális technológiánk révén – gyakorlatilag – korlátlan tartalommal és színkombinációban, a nyomat jellegére irányuló bármiféle kompromisszum-kényszer nélkül.
A logózott állványhálókon un. „3D” hatású képek is megjeleníthetők. Az egyedi, egymás mellett felerősített állványháló szeletekre az ismétlődő szöveges- és képi egységek megállapodás szerinti elrendezésben, osztásban nyomtathatók.
A korszerű digitális technológiánk révén a homlokzati hálók nyomtatása minimális előkészítési munkát igényel, így nincs szükség pl. nyomó-formák (klisék), festő-sablonok készítésére, ami az árak kialakításakor számunkra számottevő előnyt, a Vevők számára pedig ebből adódóan kedvezőbb elérhetőséget jelent.
Szintén az állványhálók digitális nyomtatásának minimális előkészületi munkaigényéből adódik, hogy mennyiség tekintetében igen nagy rugalmasságot tudunk kínálni, azaz, kisebb tételű logózott homlokzati állványháló tételeket is el tudunk vállalni, viszonylag rövid gyártási idővel.
További igen jelentős gazdaságossági előnyt kínálunk az alkalmazott digitális nyomtatású logózott, reklám-feliratozott homlokzati állványháló gyártás révén azáltal, hogy ha megrendelőink – adott esetben – más kivitelezőkkel együtt, pl. konzorciumban végzik az építési projektben tevékenységüket, mi egy ugyanazon „háló-szeleten” egymást követve, több cég logóját- , reklámfeliratát is gond nélkül fel tudjuk vinni. Így, a „közös megjelenés”, amellett, hogy nyilvánvaló, jelentős gazdaságossági előnnyel jár, egyben biztosítja az adott projektben együttműködő cégek összetartozásának vizuális üzenetét a szemlélő számára.